Prezentujemy najważniejsze informacje związane z pieszo-rowerowym rajdem na orientację „Dębowy Włóczykij”.
1. Jeżeli z jakichkolwiek powodów zdecydowaliście się (lub zdecydujecie) zrezygnować z uczestnictwa w rajdzie prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas mailowo: kontakt@roc.org.pl.
Pamiętajcie, że jest dużo osób, które nie zmieściło się w limicie 200 uczestników i z chęcią wystartują.
2. Prezentujemy na zdjęciu gdzie będzie biuro rajdu, a gdzie można parkować. Prosimy, by nie wchodzić na teren Eurocampingu – nasza baza rajdu mieścić się będzie za Eurocampingiem, do WC wchodzimy furtką od strony bazy rajdu, a nie głównym wejściem na Eurocamping. Prosimy parkować samochody na wskazanej na zdjęciu polance, prosimy nie parkować na drodze dojazdowej.
3. W bazie będzie można, w oczekiwaniu na start i po rajdzie, napić się kawy i herbaty prosimy jednak o zabranie swoich kubków. Nie będziemy rozdawać (w trosce o środowisko) jednorazowych kubków. Ewentualnie będzie można zakupić kubek naszego stowarzyszenia.
4. Pamiętajcie, że odbiór pakietów startowych przez osoby widniejące na liście startowej odbywa się w godzinach od 11:00 do 12:30. Pakiety nieodebrane do godziny 12:30 przepadają i są do odbioru przez osoby, które pojawią się w bazie rajdu i będą chciały wziąć udział w rajdzie. Prosimy o przybycie wcześniejsze, by odbiór pakietów nastąpił sprawnie – nie zostawiajcie odbioru pakietu na ostatnią chwilę!
5. Osoby, które na rajd wezmą swojego pupila proszone są o zadbanie o bezpieczeństwo zarówno innych Uczestników rajdu jak i swojego psa. Prosimy również by pies nie przeszkadzał w odprawie (by nie szczekał). Jeżeli wiecie, że pies nie powstrzyma się od szczekania proszę oddalić się podczas odprawy, by inni Uczestnicy mogli w spokoju wysłuchać odprawy.
6. Weźcie ze sobą dodatkowo ciepłe ubranie, by nie zmarznąć w oczekiwaniu na start 😉
7. Każdy Uczestnik jest zobligowany do sprawdzenia swojego wyniku w pliku z wynikami
i w przypadku stwierdzenia, że nie jest on zgodny ze stanem faktycznym należy poinformować o tym organizatora. Wyniki będą prezentowane wyłącznie w tym pliku, nie będą drukowane, ani osoby odbierające karty startowe nie będą udzielać informacji na temat wyniku.
8. Mapy i skala oraz ilość PK:
Trasa rowerowa – mapa A4, skala 1:50 000, 17 PK
Trasa piesza – mapa A4, skala 1:25 000, 20 PK.
Mapy oraz karty startowe będą wydrukowane na papierze niezniszczalnym, nie będziemy zatem wydawać do nich koszulek, ani worków. Nie będziemy także dysponować taśmami klejącymi.


0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *