1. Prosimy parkować samochody na wskazanej na zdjęciu polance, prosimy nie parkować na drodze dojazdowej.
2. W bazie będzie można, w oczekiwaniu na start i po rajdzie, napić się kawy i herbaty prosimy jednak o zabranie swoich kubków. Nie będziemy rozdawać (w trosce o środowisko) jednorazowych kubków. Ewentualnie będzie można zakupić kubek naszego stowarzyszenia (cena 20 złotych).
3. Osoby, które na rajd wezmą swojego pupila proszone są o zadbanie o bezpieczeństwo zarówno innych Uczestników rajdu jak i swojego psa. Prosimy również by pies nie przeszkadzał w odprawie (by nie szczekał). Jeżeli wiecie, że pies nie powstrzyma się od szczekania proszę oddalić się podczas odprawy, by inni Uczestnicy mogli w spokoju wysłuchać odprawy.
4. Weźcie ze sobą dodatkowo ciepłe ubranie, by nie zmarznąć w oczekiwaniu na start 😉
5. Każdy Uczestnik jest zobligowany do sprawdzenia swojego wyniku w pliku z wynikami.
i w przypadku stwierdzenia, że nie jest on zgodny ze stanem faktycznym należy poinformować o tym organizatora. Wyniki będą prezentowane wyłącznie w tym pliku, nie będą drukowane, ani osoby odbierające karty startowe nie będą udzielać informacji na temat wyniku.
6. Mapy i skala oraz ilość PK:
Trasa rowerowa – mapa A4, skala 1:50 000, 18 PK
Trasa piesza – mapa A4, skala 1:40 000, 16 PK.
Mapy oraz karty startowe na trasy P25 oraz R50 będą wydrukowane na papierze niezniszczalnym, nie będziemy zatem wydawać do nich koszulek, ani worków. Nie będziemy także dysponować taśmami klejącymi.
7. Na jednym punkcie będzie konieczne posiadanie aparatu fotograficznego (lub telefonu z aparatem) w celu wykonania potwierdzenia obecności na punkcie.
8. Dopuszczamy korzystanie z zegarka w celu mierzenia odległości.
Życzymy Wszystkim udanej zabawy!

0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *