1. W piątek od 19:00 – 23:00 – pracuje sekretariat rajdu i mieści się on w Szkole Podstawowej, ul. Szkolna 36, 42-320 Niegowa. W sobotę biuro rajdu jest czynne od 6.00 i mieści się w Lks Jura Niegowa ul. Sportowa 2, Niegowa.
START RAJDU – Lks Jura Niegowa ul. Sportowa 2, Niegowa,
META RAJDU – Szkoła Podstawowa, ul. Szkolna 36, 42-320 Niegowa.
START RAJDU – Lks Jura Niegowa ul. Sportowa 2, Niegowa,
META RAJDU – Szkoła Podstawowa, ul. Szkolna 36, 42-320 Niegowa.
2. W bazie będzie można, w oczekiwaniu na start i po rajdzie, napić się przepysznej kawy i herbaty prosimy jednak o zabranie swoich kubków. Nie będziemy rozdawać (w trosce o środowisko) jednorazowych kubków. Ewentualnie będzie można zakupić kubek naszego stowarzyszenia (cena 20 złotych).
3. Osoby, które na rajd wezmą swojego pupila proszone są o zadbanie o bezpieczeństwo zarówno innych Uczestników rajdu jak i swojego psa. Prosimy również by pies nie przeszkadzał w odprawie (by nie szczekał). Jeżeli wiecie, że pies nie powstrzyma się od szczekania proszę oddalić się podczas odprawy, by inni Uczestnicy mogli w spokoju wysłuchać odprawy.
4. Każdy Uczestnik jest zobligowany do sprawdzenia swojego wyniku w pliku z wynikami
i w przypadku stwierdzenia, że nie jest on zgodny ze stanem faktycznym należy poinformować o tym organizatora. Wyniki będą prezentowane wyłącznie w tym pliku, nie będą drukowane, ani osoby odbierające karty startowe nie będą udzielać informacji na temat wyniku.
5. Mapy i skala oraz ilość PK:
Trasa rowerowa 10 h – 2 x mapa A3, skala 1:50 000, 53 PK (rogaining),
Trasa rowerowa 50 km – mapa A4, skala 1:50 000, 23 PK na mapie, do zaliczenia 16 PK,
Trasa rowerowa 50 km – mapa A4, skala 1:50 000, 23 PK na mapie, do zaliczenia 16 PK,
Trasa piesza 8 h – mapa A3, skala 1:50 000, 45 PK (rogaining),
Trasa piesza 25 km – mapa A5, skala 1:50 000, 16 PK,
Trasa piesza 15 km – mapa A5, skala 1:50 000, 10 PK.
Trasa piesza 25 km – mapa A5, skala 1:50 000, 16 PK,
Trasa piesza 15 km – mapa A5, skala 1:50 000, 10 PK.
Mapy oraz karty startowe będą wydrukowane na papierze niezniszczalnym, nie będziemy zatem wydawać do nich koszulek, ani worków. Nie będziemy także dysponować taśmami klejącymi.
6. Na jednym punkcie na trasie rowerowej 10 h będzie konieczne posiadanie aparatu fotograficznego (lub telefonu z aparatem) w celu wykonania zdjęcia potwierdzającego obecność na punkcie.
7. Dopuszczamy korzystanie z zegarka w celu mierzenia odległości.
Życzymy Wszystkim udanej zabawy!
Życzymy Wszystkim udanej zabawy!
0 komentarzy