1. Prezentujemy na zdjęciu gdzie będzie biuro rajdu, a gdzie można parkować.
Prosimy parkować samochody na wskazanej na zdjęciu polance, prosimy nie parkować na drodze dojazdowej – ZAZNACZONO NA CZERWONO GDZIE NIE PARKOWAĆ.
2. Osoby, które na rajd wezmą swojego pupila proszone są o zadbanie o bezpieczeństwo zarówno innych Uczestników rajdu jak i swojego psa. Prosimy również by pies nie przeszkadzał w odprawie (by nie szczekał). Jeżeli wiecie, że pies nie powstrzyma się od szczekania proszę oddalić się podczas odprawy, by inni Uczestnicy mogli w spokoju wysłuchać odprawy.
3. Weźcie ze sobą dodatkowo ciepłe ubranie, by nie zmarznąć w oczekiwaniu na start
4. Mapy i skala oraz ilość PK:
Trasa rowerowa – mapa A4, skala 1:50 000, 12 PK + 2 PK (LOP), część punktów potwierdza się zrobieniem „selfie” z danym miejscem/pomnikiem/itp, więc konieczne jest zabranie ze sobą aparatu cyfrowego lub telefonu komórkowego z aparatem
Trasa piesza – mapa A4, skala 1:25 000, 12 PK + 2 PK (LOP).
Mapy oraz karty startowe na trasy „długie” będą wydrukowane na papierze niezniszczalnym, nie będziemy zatem wydawać do nich koszulek, ani worków. Nie będziemy także dysponować taśmami klejącymi.
Mapy na trasę mikołajkową będą zapakowane w worki.
0 komentarzy